Direct bestellen
Waar u en uw organisatie zich ook mogen bevinden, ICTricity is eenvoudig en snel te bestellen. Per telefoon of videoconference verwerken wij uw detailinformatie zoals; gewenste aantal werkplekken, per gebruiker gewenste applicaties & toegangsniveaus, email details, contactgegevens, etc. Na uw akkoord kunt in binnen enkele ogenblikken direct werken met uw mobiele digitale werkplek.
Voor grotere organisaties met een reeds bestaande IT infrastrucuur maken wij de digitale werkplek mogelijk in de volgende 3 stappen.
1. Inventarisatie
Tijdens het intakegesprek inventariseren we uw huidige situatie en uw behoeften. In dit gesprek wordt direct duidelijk hoe ICTricity voor uw bedrijf zal werken en hoe wij op een betrouwbare manier omgaan met uw data. Zo zullen de specifieke kosten- en tijdbesparingen voor uw ondermening worden berekend als ook andere efficiency verbeteringen worden belicht. Niet alleen de voordelen maar ook mogelijke valkuilen en aandachtspunten zullen u duidelijk worden gemaakt. De detailinformatie verwerken we in een offerte op maat.
2. Testen en gebruiken
Na uw akkoord testen en evalueren wij de digitale werkplek binnen uw organisatie. Na migratie van uw bestaande data naar ICTricity kunnen u en uw collega’s direct aan de slag met de online werkplek.
3. Evaluatie
Omdat wij het belangrijk vinden dat u tevreden bent én blijft, plannen wij direct na implementatie van ICTricity een evaluatiegesprek in. Dit evaluatiegesprek zal, afhankelijk van uw wensen, halfjaarlijks tot jaarlijks plaatsvinden. Zo blijven wij goed op de hoogte van uw ervaringen met ICTricity.